F0Ll0W L@ T3m0YO..(O_o)

"terlanggar" meja,,tapi kerusi yang "SAKIT"

pelik tak tengok tajuk kat atas.....
yelaa.....sakit kot si "kerusi" 2 bila dia yang kena tepuk dengan tuan....

~tobat korang tak paham kan~

yelaa...keadaan blok pra-universiti dh tak aman...

tak perlu banyak crita ok

camni la temoyo ringkaskan crita...ada sorg ckgu ni dia dh kuar dari sek temoyo...dia dulu berkuasa la dlm kalangan ckgu2 f6...pastu ada la plak cikgu ni duk maki2,,duk marah2 temoyo,,,sebab apa?? sebab dia tuduh temoyo yg crita buruk2 pasal ckgu2 f6 kt ckgu yg dah kuar ni....kiranya temoyo la yg pi report kt ckgu tu xkira tgah kol @ mesej kat dia...

sakit hati tak korang kalau ckgu sndiri tduh kita mcm tu??? maki2 dlm kelas kot.... dia kata temoyo berlagak pandai,, konon cabar temoyo suh kol ckgu yg dah pndah tu skarang gak....

masalahnya temoyo xpernah mesej @ kol ckgu tu...lau mesej p0n mesej time ucap slamat hari guru dgn slamat hari lahir jaa....padahal plajar laen yg pi report hal2 ckgu f6 kat ckgu yg dh pndah tu....knapa mesti temoyo yg kena tempias ??????

pada pendapat korang..............

1) temoyo patut pindah sekolah.....
2) stay kat sekolah tu & buat tak tau
3) face to face dgn ckgu tu
4) atau korang ada cadangan laen...

plizzzz,...help mee.......=(

No comments: