F0Ll0W L@ T3m0YO..(O_o)

psstt pssttt...ada ayam riuh sekampung

tak kan gosip bunyi macam ni pon dah berpusu-pusu nak baca...
hehehehe......

ayam 2 sbenarnya temoyo laa....yelaa baru dapat header baru.....
ala tu2 yang kat atas tu......
ishhh...x kan x nmpak kot....ni hah.....


tu dia amek ang.....nampak dah kot...huhuhuhu

sebenarnya header kat ats tu temoyo tempah.....cuma rm10 ja....kalau korang x nak doodle tu pon xpa..lagi murah ok....

hah....nak bukti lagi kaa....korang leh klik url kat bwah ni.plih antara dua ni k......

2) http://belogdoodle.blogspot.com/

mai,,mai,,mai,,buat header kat sini....huhu

lastly,,temoyo nak ucapkan tima kasih byak2 kat cik annyss sebab sudi buat header baru kat temoyo.....
=D

dicoret oleh,,
temoyo anak manap

No comments: