F0Ll0W L@ T3m0YO..(O_o)

BERMULANYA SEMESTER 2

.....ASSALAMUALAIKUM.....


sorry sebab dah berbulan-bulan aku tak update blog...antara sebabnya
  1. laptop baru format, so macam-kena godek balik... 
  2. malass xtually..(hahaha)
  3. broadband tak berbayar + line ums kurang & tak laju
untuk makluman result sem 1 pon tak la gempak sangat...cukup laa sekadar nak sambung belajar tu..(boleh nampak kan kemalasan aku nak study)....

aku pernah bersuara kat ayah aku yang aku nak berhenti belajar then terus kerja....tapi hajat aku tak kesampaian sebab ayah aku suruh teruskan pengajian.....apa boleh buat...

and lastly doakan yang terbaik untuk aku habiskan degree ni....moga2 aku kuat teruskan pengajian ni..AMINNNN

#penggunaan AKU adalah lebih mesra...mohon maaf pada yang terasa...tiada niat untuk terkurang ajar...... ^____^

No comments: