F0Ll0W L@ T3m0YO..(O_o)

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

sepatutnya aku dah lama tinggalkan dunia blogging ni, semata-mata untuk fokus dengan kerja-kerja aku di UMS sebagai student. tapi... bila dah jadi kes mcm ni, aku sendiri pon tak tertahan & dah tak da tempat nak luah segala apa yang aku tersirat dalam hati..kalau aku cerita dengan diorang kawan aku yang lain diorang tak paham apa yang aku rasa...

bercerita tentang erti kawan...pada aku..aku kawan dengan semua..tak kira la apa latar belakang dia..please lah korang..sebagai peringatan,,tolonglah selidik latar belakang orang tu dulu sebelum kita judge orang tu..jangan serang semborono jaa...

jadi masalah aku pulak bila aku update status di fb nak membela orang tu, aku pulak yang kena dimaki hamun...takpa la aku tak kisah..oleh sebab tu buat masa ni aku deactivate dlu fb aku buat sementara waktu....

sbarlah hati...ada hikmah tu...moga hikmah tu muncul walaupun ianya terlampau lambat muncul.....aminnnn....

No comments: