F0Ll0W L@ T3m0YO..(O_o)

3rd year student....alhamdulillah !!!

ASSALAMUALAIKUM

Its been 3 years aku di UMS ... alhamdulillah bakal mengakhiri pengajian ijazah hubungan antarabangsa aku di sini...one step closer...banyak gila kenangan  pahit manis aku kat sini..dan yang paling sadis aku kena buang kolej....its ok...aku masih boleh survived hidup aku...

di tahun 3 ni la aku banyak kenal mana kawan mana lawan...kawan yang kita mula percaya pada awalnya yang tu lah menjauhkan diri dari kita...kawan yang sekarang yang baru kenal pulak bagi sokongan dan paham keadaan ...

betullah kata orang...hidup ni tak ke mana kalau sekadar kita menegakkan kebenaran kita even kita di jalan yang benar..orang yang kaki ampu, kaki bodek jugalah dapat perhatian dan ganjaran yang setimpal...kita di pihak kebenaran ini juga yang tertindas....its ok sayang..kifarah is every where...sama ada lambat atau cepat ja...tapi nampaknya orang yang cuba jatuhkan aku tu dah dapat balasan dia...hope dia insaf la kan...umuq pon dh boleh mengundi...takkanlah tak boleh pertimbangan untuk diri..

and last but not least... I will come back as a full time blogger soon.... now focus on my final year...thank you for my supporter ever... I LOVE YOU ALL